Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Bestellen & Leveren
Bestellen kan op ieder moment van de dag. Voor het uitleveren kunt u zelf, de door u gewenste afleverdag selecteren, nadat u uw bestelling heeft geplaatst.
Lever opties
Om u te helpen bieden wij u de volgende logistieke service.
1. Standaard leverservice:
Onze standaard leverservice is dat u, op de door u gekozen afleverdag, beleverd wordt tussen 8.00 en 18.00 uur. Onze logistieke partner informeert u via uw mailadres over de levering. Check dus uw mailbox. Vanaf de avond voorafgaand aan de gekozen afleverdag ontvangt u via uw mail een bericht met een link met de track&trace informatie. U kunt via deze link op de afleverdag continu de voortgang van de levering volgen.
2. Levering voor 11 uur:
Wilt u voor 11 uur uw levering met zekerheid ontvangen? Fritkot-Drinks.be biedt u deze service met een toeslag van € 15,- per levering.
Aflevering
Uw bestelling wordt door onze logistieke partner op een eenmalige pallet aangeleverd. Deze pallet mag u houden. De chauffeur brengt samen met u de levering over de drempel. Uw pad moet daarvoor wel geschikt zijn voor een palletwagen, ter beoordeling aan de chauffeur. De aflevering geschiedt ten allen tijd binnen de poort/begrenzing van uw Frituur/Fritkot. De pallet is ingefolied.
Niet aanwezig?
Bent u niet aanwezig op de afleverdag, dan dient u zelf uw bestelling af te halen bij de Terminal van onze logistieke partner. Voor meer info verwijzen wij naar de mail die u van onze logistieke partner krijgt of naar één van hun terminals, te vinden via deze link Terminals
Heeft u klachten over de levering. Zorg voor foto’s en neem direct contact op met onze logistieke partner. De contactgegevens vindt u in de mail die u van hun krijgt.
Een kopje koffie stelt onze chauffeur op prijs.
Fritkot-Drinks.be leveranties worden net als andere online webshops uitgevoerd door een partner. Onze logistiek partner is op dit moment DHL.